Regulamin forum

O forum, regulamin, zasady, ogłoszenia Administracji forum (prawo publikowania w tej kategorii ma tylko Administrator).

Regulamin forum

Postautor: Administrator » 21 lutego 2012, 23:34

Regulamin forum http://www.kympno.pl (tekst ujednolicony):

Część podstawowa:

Rejestracja jest niezbędna do wykorzystania wszystkich funkcji forum (m. in. zakładania tematów i wysyłania prywatnych wiadomości) oraz dla stałego korzystania z jednej nazwy użytkownika. Niezarejestrowani użytkownicy mogą tylko czytać, przeglądać forum i odpowiadać w istniejących tematach. Posty użytkowników zarejestrowanych ukazują się natychmiast a niezarejestrowanych po zaakceptowaniu przez moderatora (moderacja postów pisanych przez niezarejestrowanych użytkowników jest bardziej surowa).
Korzystając z naszego forum musisz w całości zaakceptować regulamin (zarówno część podstawową jak i rozszerzoną). A oto najważniejsze zasady:

Zgadzasz się z tym, że treści publikowane na forum (w postach, prywatnych wiadomościach i na profilach użytkowników) są wypowiedziami Autorów - użytkowników forum, a nie Administracji (poza treściami pisanymi przez Administrację forum). Wobec tego Administrator i Moderatorzy nie ponoszą za nie odpowiedzialności. Pomimo tego Administrator i Moderatorzy podejmą starania przeglądając forum i usuwając treści uznawane za obraźliwe i niezgodne z prawem. Nie jest jednak możliwe przejrzenie każdej wiadomości, dlatego w przypadku zauważenia takich materiałów prosimy o kontakt z Administracją forum.

Deklarujesz, że nie będziesz pisać żadnych postów (ani prywatnych wiadomości i opisów): obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nawołujących do nienawiści, zawierających groźby karalne i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem lub poczuciem moralności. Będziesz pisać merytorycznie - zero spamu i "trolowania". Oświadczasz, że posiadasz pełnię praw autorskich do publikacji danych treści (lub treści te nie są chronione prawem autorskim - np. informacja publiczna).

Każdy pisze we własnym imieniu i ponosi prawną odpowiedzialność za swoje publikacje. Aby wspomóc te działania rejestrowane są dane takie jak np. adresy IP Użytkowników forum (mogą one zostać przekazane odpowiednim podmiotom w razie wyjaśniania, dochodzenia, postępowania sądowego i przygotowawczego). Przyjmujesz do wiadomości, że Administrator i Moderatorzy tego forum mają pełne prawo do usuwania, edycji i zamykania dowolnego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba bez powiadamiania Użytkowników forum o przyczynach decyzji.

Każdy może posiadać jedno konto anonimowe (nick nie powinien zawierać nazwiska ani mylnie sugerować inną tożsamość). Osoby publiczne mogą posiadać dwa konta: anonimowe i oficjalne (identyfikujące daną osobę) - w takim przypadku zakazane jest uczestniczenie w jednej dyskusji dwoma kontami i komentowanie kontem anonimowym swojej osoby, efektów pracy itp.

Na forum wszyscy jesteśmy na "Ty" bez względu na wiek, płeć, pozycję społeczną... Wyjątek stanowią konta oficjalne - z danymi w nazwie użytkownika.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na rejestrację, zobowiązujesz się do przestrzegania regulaminu forum i innych zasad na nim obowiązujących. Oświadczasz, że masz ukończone 13 lat i zapoznałeś/aś się z regulaminem.


Część rozszerzona:

Jeśli kilku Użytkowników korzysta z jednego komputera (lub jednego numeru IP) należy ten fakt zgłosić Administratorowi forum. W przypadku nie zgłoszenia tego faktu i podejrzenia posiadania więcej niż jedno konto przez jedną osobę Administrator może zablokować, upublicznić listę podejrzanych kont, a nawet scalić je w jedno konto.
Nie wolno rozsyłać materiałów typowo reklamowych do innych Forumowiczów wykorzystując funkcję Prywatnej Wiadomości (pw).
Nie wolno nadużywać umieszczania linków w postach i pw do innych stron. Linki można podawać tylko wtedy, jeśli są one merytorycznie uzasadnione względem prowadzonej dyskusji.
Nie wolno działać na szkodę forum. Nie wolno nadmiernie obciążać systemu (np. stosować programów automatyzujących proces publikowania i przeglądania forum).
Po napisaniu min. 50 merytorycznych postów i po upływie min. 30 dni od rejestracji użytkownik może w swojej stopce (sygnaturze) użyć maksymalnie jednego linka do zewnętrznych stron (nie dotyczy linka do miejsca na forum http://www.kympno.pl). Przed upływem 30 dni od rejestracji i przed napisaniem 50 merytorycznych postów użytkownicy nie mogą zamieszczać linków do stron zewnętrznych.
Wszelkie linki merytoryczne, zamieszczane w postach przez użytkowników którzy nie osiągnęli limitu postów i czasu od rejestracji podanych powyżej należy zamieszczać w formie nieklikalnej (należy zaznaczyć w opcjach "Wyłącz przetwarzanie odnośników").
Użytkownik musi pisać merytorycznie i czytelnie, stosując zasady polskiej gramatyki, nie nadużywaj WIELKICH LITER, znaków graficznych i cytatów; dobierając właściwie tytuły swoich tematów i umieszczając je we właściwych kategoriach. Nie zbaczaj swoimi wypowiedziami z tematu dyskusji - jeśli istnieje taka potrzeba utwórz nowy temat.
Użytkownik forum nie może w jakikolwiek sposób zmieniać lub kasować swojego postu "zmoderowanego" przez Administratora, Moderatora lub dopisanej przez niego treści.
Ogłoszenie/ link reklamowany może występować tylko jeden raz na forum.
Kolory: zielony i czerwony są zarezerwowane dla Administratora i Moderatorów.
Administrator i Moderatorzy mają prawo bez obowiązku informowania o szczegółach decyzji i bez uprzedzenia kasować i przenosić posty i całe tematy, zablokować konto lub w jakikolwiek inny sposób ograniczyć funkcjonalność konta użytkownika.
Posty napisane przez użytkownika, który zrezygnuje sam lub zostanie usunięty z Forum przez Administrację nie będą usuwane, ponieważ naruszałoby to spójność treści wątków i samego Forum (poza indywidualnymi przypadkami weryfikowanymi przez Administrację).
Użytkownik forum wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości od Administracji forum http://www.kympno.pl drogą elektroniczną - będą to wiadomości organizacyjne, informacyjne jak i reklamowe. Wiadomości o charakterze marketingowym nie mogą być jednak wysyłane częściej niż dwa razy w roku kalendarzowym.
Administrator może zezwolić na drodze wyjątku w indywidualnych przypadkach na rozszerzenie praw konkretnych użytkowników..
Jeżeli widzisz wiadomość lub plik, który Twoim zdaniem jest nielegalny lub niesłusznie narusza Twoje dobra osobiste, prosimy o kontakt z Administratorem forum aby mógł podjąć niezwłoczne działania.

Użytkownik forum publikujący na nim wszelakie treści oświadcza, że ma względem nich pełnię praw autorskich i wyraża zgodę Administratorowi forum na ich wykorzystanie (m. in. na dalsze rozpowszechnianie osobiste i przekazywanie tej zgody innym osobom).
Nie wolno bez zgody Administratora forum kopiować, rozpowszechniać treści zamieszczonych na forum.

Użytkownicy forum otrzymają następujące rangi (w zależności od ilości napisanych postów):
Świeżak - od 0 postów
Początkujący - od 3 postów
Rozkręcam się - od 10 postów
Rozkręcony - od 25 postów
Uzależniam się - od 50 postów
Uzależniony - od 100 postów

A oto rangi forumowych władz:
Administrator
Moderator

Wszelkie sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem rozstrzyga Administracja forum i polskie prawo.

Regulamin i funkcjonalność forum http://www.kympno.pl może ulec zmianie bez zapowiedzi i bez podania przyczyny. Wszelkie zmiany regulaminu będą publikowane w tym temacie - obowiązkiem użytkownika jest śledzenie niniejszego wątku. W przypadku braku akceptacji zmian regulaminu należy o tym powiadomić Administratora (będzie się to wiązało z zablokowaniem konta).




Kontakt do administratora
forum (małpka ) kympno . pl (oczywiście mail jest standardowy - ten sposób zapisu ma tylko na celu utrudnienie pobrania adresu przez automatyczne programy używane przez spamerów).

Życzymy Państwu miłego i owocnego korzystania z Forum.
Administracja forum.
Administrator
Administrator
 
Posty: 43
Rejestracja: 20 lutego 2012, 11:32

Historia zmian regulaminu:

Postautor: Administrator » 10 sierpnia 2012, 20:29

10 sierpnia 2012r.
Zdanie:
W swojej stopce (sygnaturze) można użyć maksymalnie jednego linka do zewnętrznych stron (nie dotyczy linka do miejsca na forum http://www.kympno.pl).

Zastąpiono:
Po napisaniu min. 50 merytorycznych postów i po upływie min. 30 dni od rejestracji użytkownik może w swojej stopce (sygnaturze) użyć maksymalnie jednego linka do zewnętrznych stron (nie dotyczy linka do miejsca na forum http://www.kympno.pl). Przed upływem 30 dni od rejestracji i przed napisaniem 50 merytorycznych postów użytkownicy nie mogą zamieszczać linków do stron zewnętrznych.
Wszelkie linki merytoryczne, zamieszczane w postach przez użytkowników którzy nie osiągnęli limitu postów i czasu od rejestracji podanych powyżej należy zamieszczać w formie nieklikalnej (należy zaznaczyć w opcjach "Wyłącz przetwarzanie odnośników").
Administrator
Administrator
 
Posty: 43
Rejestracja: 20 lutego 2012, 11:32

Re: Regulamin forum

Postautor: Administrator » 30 maja 2014, 08:05

30 maja 2014r.
Zdanie:
Rejestracja jest niezbędna do zakładania tematów i publikacji postów. Niezarejestrowani użytkownicy mogą tylko czytać.

Zastąpiono:
Rejestracja jest niezbędna do wykorzystania wszystkich funkcji forum (m. in. zakładania tematów i wysyłania prywatnych wiadomości) oraz dla stałego korzystania z jednej nazwy użytkownika. Niezarejestrowani użytkownicy mogą tylko czytać, przeglądać forum i odpowiadać w istniejących tematach. Posty użytkowników zarejestrowanych ukazują się natychmiast a niezarejestrowanych po zaakceptowaniu przez moderatora (moderacja postów pisanych przez niezarejestrowanych użytkowników jest bardziej surowa).


Zdanie:
Zgadzasz się z tym, że treści publikowane na forum (w postach, prywatnych wiadomościach i na profilach użytkowników) są wypowiedziami Autorów - osób rejestrujących się na forum, a nie Administracji (poza treściami pisanymi przez Administrację forum).

Zastąpiono:
Zgadzasz się z tym, że treści publikowane na forum (w postach, prywatnych wiadomościach i na profilach użytkowników) są wypowiedziami Autorów - użytkowników forum, a nie Administracji (poza treściami pisanymi przez Administrację forum).


Zdanie:
Na forum wszyscy jesteśmy na "Ty" bez względu na wiek, płeć, pozycję społeczną...

Zastąpiono:
Na forum wszyscy jesteśmy na "Ty" bez względu na wiek, płeć, pozycję społeczną... Wyjątek stanowią konta oficjalne - z danymi w nazwie użytkownika.
Administrator
Administrator
 
Posty: 43
Rejestracja: 20 lutego 2012, 11:32


Wróć do Od Administracji forum